آژانس تبلیغاتی پرمون طرح "تازنده و سرزنده"
Rated 4.9 of 5

مشاوره تبلیغات بازاریابی برندینگ تحقیقات بازار

مشاوره تبلیغات و بازاریابی خدمتی است که به صاحبان کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات خود را به شکلی مؤثر و بهینه طراحی و اجرا کنند. 

مشاور تبلیغات و بازاریابی
مشاور تبلیغات رایگان در تهران

مشاوره تبلیغات و بازاریابی

زمانی برای موفقیت در تبلیغات و بازاریابی کافی بود در معرض دید مخاطبان قرار داشته باشید. امروز اما با توسعه و رقابتی‌تر شدن بازارها، گسترش مفهوم برندینگ، پیدایش رسانه‌های جدید و متنوع، تغییرات مداوم عادات مصرفی و رسانه‌ای مخاطبان و پررنگ‌تر شدن نقش فضاهای دیجیتال در زندگی روزمره، موفقیت در بازاریابی و تبلیغات بسیار پیچیده‌تر شده است و نیازمند دسترسی به اطلاعات جامع و برنامه‌ریزی، اجرا و پایش دقیق است. مشاوره تبلیغات و بازاریابی امری تخصصی است که به طور مشخص به رفع دغدغه‌های صاحبان کسب‌وکار در این حوزه می‌پردازد.

در چه زمینه‌هایی مشاوره می‌دهیم؟

برندینگ

بازاریابی

تبلیغات

تحقیقات بازار

تفاوت مشاوره تبلیغات و برندینگ با مشاوره بازاریابی

تبلیغات را می‌توان یکی از زیرمجموعه‌های بازاریابی به شمار آورد. مشاوران تبلیغاتی به طور خاص بر طراحی کمپین‌ها و فعالیت‌های تبلیغاتی و بهینه‌تر کردن آن‌ها تمرکز دارند، حال آن‌که مشاوره بازاریابی به سیاست‌های کلان بازاریابی می‌پردازد و می‌تواند شامل موارد مختلفی هم‌چون قیمت‌یابی، بهینه‌سازی کانال‌های توزیع محصول، تحقیقات بازار و بسیاری موارد دیگر شود. این دو حوزه از نظر ابزارها، اطلاعات مورد نیاز و اهداف نهایی، هم‌پوشانی قابل توجهی دارند و همین موضوع باعث می‌شود در بسیاری از موارد و به خصوص برای کسب‌وکارهای کوچک یا متوسط، ترکیبی از این دو خدمت تحت عنوان مشاوره تبلیغات و بازاریابی مورد نیاز باشد. با این وجود، کسب‌وکارهای بسیار بزرگ ممکن است متخصصان متفاوتی را برای هر یک از این دو بخش استخدام کنند.

چرا پرمون طرح را برای مشاوره تبلیغات انتخاب کنید؟

تیم مشاوران تبلیغات، بازاریابی و برندینگ آژانس‌ تبلیغاتی پرمون طرح متشکل از متخصصان حوزه‌های گوناگون هست و با اشراف کامل بر ترندها و موضوعات روز، قوانین و فرایندهای اجرایی تبلیغات، برندینگ و رفتار رسانه‌ای مخاطبان توانایی بیشتری در طراحی و پیاده‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی اثرگذار و بهینه دارند. مشاوران تبلیغاتی ما در همکاری با برند، اهداف، مخاطبان هدف و بودجه را در نظر می‌گیرند و بهینه‌ترین برنامه تبلیغاتی را برای رسیدن به آن اهداف پیشنهاد می‌کنند.

CONSULTING

BRANDING

ADVERTISING

MARKETING

MARKET RESEARCH

چرا باید از مشاوره تبلیغات و بازاریابی استفاده کنیم؟

مشاوره تبلیغاتی برای تمامی کسب‌وکارها ضروری است و می‌تواند علاوه بر بهبود قابل توجه نتایج، باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش اثرگذاری کمپین‌های تبلیغاتی شود و قدرت رقابت برند را بیشتر کند. یک کمپین تبلیغاتی موفق مشتریان جدید را جذب می‌کند، آگاهی از برند را تقویت می‌کند و در نهایت منجر به فروش بیشتر می‌شود.
در بازارهای رقابتی امروز دنیا، برندینگ و تثبیت جایگاه در ذهن مخاطبان برای کسب‌وکارها حیاتی است. مشاوره تبلیغات و برندینگ هویت قدرتمند و ماندگاری را برای برند طراحی می‌کند و سپس با طراحی دستورالعمل‌های رفتاری برای نقاط تماس مختلف و پایش فعالیت‌های ارتباطی برند اطمینان حاصل می‌کند که این هویت در تمامی ارتباطات برند به شکلی اثرگذار حضور دارد.
هم‌چنین با گسترش دیجیتال مارکتینگ و پررنگ‌تر شدن جایگاه آن‌ها در زندگی روزمره مخاطبان، ارتباط مؤثر و مداوم با مخاطبان از طریق شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌های پرمخاطب و نتایج جستجوی گوگل اهمیت بیشتری یافته است. مشاوره تبلیغات آنلاین با تسلط کامل بر این فضاها و شناخت دقیق رسانه‌ها و ظرفیت‌های تبلیغاتی و ظرایف و ویژگی‌های هرکدام به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغات آنلاین و یا استراتژی‌های محتوایی خود را به بهترین و اثرگذارترین شکل ممکن طراحی و اجرا کنند.
استفاده از خدمات مشاوره تبلیغات علاوه بر آن‌که نتایج و بهره‌وری کمپین‌های تبلیغاتی را بهبود می‌بخشد، اغلب باعث کاهش هزینه‌ها و بهینه‌تر شدن کمپین‌ها از نظر بودجه نیز می‌شود. شناخت مشاوران تبلیغاتی از ظرفیت‌های رسانه‌ای، رفتار مخاطبان و روش‌های خلق و انتقال مؤثر پیام، باعث می‌شود بودجه کمپین تبلیغاتی بسیار بهینه‌تر تقسیم شود و هدررفت بسیار کم‌تری داشته باشد. این موضوع باعث می‌شود هزینه مشاوره تبلیغاتی در برابر هزینه صرفه‌جویی شده در کمپین‌ها سرمایه‌گذاری فوق‌العاده‌ای تلقی گردد.

Consulting and marketing 03

نقش مشاوره تبلیغات در موفقیت کسب‌وکارها

مشاوره تبلیغاتی با افزایش اثرگذاری و کاهش هزینه کمپین‌های تبلیغاتی، هزینه جذب مخاطب را کاهش می‌دهد. از سوی دیگر، با جذب مخاطبان بیشتر، باعث افزایش فروش و سودآوری برند نیز می‌شوند. از دیگر نتایج استفاده از مشاوره تبلیغات و بازاریابی خلق و تثبیت هویت و تصویر برند است که در بازار رقابتی امروز می‌تواند موفقیت یا شکست یک کسب‌وکار را رقم بزند. به همین دلیل، مشاوره تبلیغات و بازاریابی دقیق و حرفه‌ای نقش قابل توجهی در موفقیت یک کسب‌وکار دارد.
برای کسب‌وکارهای جدید و کوچک‌تر جذب مخاطبان و مشتریان جدید و شکل‌دهی جایگاه برند اهمیت بیشتری دارد. حال آن‌که برای کسب‌وکارهای قدیمی و بزرگ ممکن است مواردی چون گسترش بازار و ورود به بازارهای نو، معرفی محصولات جدید و یا حفظ و تقویت ارتباط با مشتریان قبلی بیشتر مورد توجه باشد. مشاوره تبلیغات و بازاریابی با در نظر گرفتن اهداف هر کسب‌وکار برنامه‌ای را طراحی می‌کند که اهداف ارتباطی کسب‌وکار را به شکلی مؤثر و کم‌هزینه اجرایی کند. بنابراین در بلند مدت، خدمات مشاوره تبلیغاتی ضمن صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه‌ها، کارایی فعالیت‌های ارتباطی برند را نیز افزایش می‌دهد و به همین دلیل می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت کسب‌وکارها ایفا کند.

مهم‌ترین وظایف یک مشاور تبلیغاتی عبارتند از:

  • تحلیل نتایج تحقیقات بازار
  • طراحی استراتژی کمپین‌های ارتباطی برمبنای اهداف برند
  • فازبندی و طراحی نقشه اجرایی کمپین تبلیغاتی
  • برنامه‌ریزی رسانه‌ای و بودجه‌بندی بخش‌های مختلف کمپین
  • انتخاب دقیق رسانه‌ها و باکس‌های پخش
  • پایش کمپین‌ها و بهینه‌سازی آن‌ها

تمامی مشاوره‌های ما در همه زیمنه‌های فعالیت به صورت رایگان انجام می‌شود.

مشاوره‌های ما به صورت حضوری انجام می‌شود و در حال حاضر به صورت آنلاین مشاوره انجام نمی‌شود.

خدمات مشاوره تبلیغات و بازاریابی در پرمون‌طرح

تیم مشاوره تبلیغات و بازاریابی پرمون‌طرح متشکل از متخصصان با تجربه حوزه‌های مختلف است که با شناخت کسب‌وکار، اهداف و بودجه شما، کمپین تبلیغاتی مورد نیازتان را به شکلی اثرگذار و بهینه طراحی می‌کنند و رفتارهای ارتباطی برند شما را برای رسیدن به اهداف کسب‌وکارتان بهینه‌سازی می‌کنند. تسلط تیم مشاوره تبلیغات و بازاریابی پرمون‌طرح بر رفتار رسانه‌ای مخاطبان، روش‌های طراحی مؤثر پیام‌های تبلیغاتی و بحث‌ها، سوژه‌ها و ترندهای روز باعث می‌شود خدمات مشاوره تبلیغات و بازاریابی پرمون‌طرح باعث بهبود قابل توجه اثرگذاری فعالیت‌های ارتباطی شما می‌شود.

برای سفارش مشاوره تبلیغاتی کافیست با هم‌کاران ما در واحد بازاریابی پرمون‌طرح تماس بگیرید و نیاز خود را مطرح کنید. همکاران ما در اولین فرصت برای هماهنگی و برگزاری جلسه مشاوره تبلیغاتی در تهران و یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نیاز و اهداف مورد نظر شما با شما تماس خواهند گرفت.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟

کارشناسان ما، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 پاسخگوی شما هستند.