آژانس تبلیغاتی پرمون طرح "تازنده و سرزنده"

شبکه‌های اجتماعی نقش پررنگی در زندگی روزمره ما دارند. این شبکه‌ها که در ابتدا ابزاری برای حفظ ارتباط با دوستان و آشنایان بودند در حال حاضر به یکی از روش‌های اصلی یافتن اطلاعات و اخبار تبدیل شده‌اند. بسیاری از افراد با دنبال کردن برندهای مورد علاقه‌شان در این شبکه‌ها از اخبار و محصولات جدید آن‌ها مطلع می‌شوند و در مواجهه با برندی جدید بلافاصله شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را بررسی می‌کنند. حضور مداوم و فراگیر مخاطبان در این شبکه‌ها باعث شده شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک بستر تبلیغاتی مؤثر مورد توجه برندها و متخصصان مارکتینگ قرار گیرند.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

امکانات تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی بسیار متنوع‌اند. هر شبکه اجتماعی بسته به ماهیت و ابزارهای خود، امکانات متنوعی را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. بهره‌گیری مؤثر از این امکانات باعث می‌شود پیام‌های تبلیغاتی اثرگذاری ویژه‌ای در ذهن مخاطبان داشته باشند. محتواهای تبلیغاتی جذاب توسط مخاطبان به اشتراک گذاشته می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود برند بدون نیاز به پرداخت هزینه بیشتر، دایره وسیع‌تری از مخاطبان را پوشش دهد، موضوعی که باعث کاهش قیمت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در برابر اثرگذاری آن می‌شود.

در شبکه های اجتماعی 02

انواع تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

 تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام

اینستاگرام علاوه بر آن‌که با استفاده از قابلیت Promote، امکان نمایش پست‌ها به صورت محتوای تبلیغاتی در میان پست‌ها و استوری‌ها را فراهم می‌کند، فضاهای تبلیغاتی متفاوتی را، از جمله معرفی توسط اینفلوئنسرها  و صفحات پرمخاطب، در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. قابلیت به اشتراک‌گذاری در اینستاگرام بسیار پررنگ است و با توجه به حضور عده زیادی از ایرانیان در این شبکه، یکی از بسترهای تبلیغاتی اصلی برای کسب‌وکارهای ایرانی است.

 تبلیغات در شبکه اجتماعی تلگرام

تبلیغات در تلگرام از طریق انتشار محتوا در کانال‌های پرمخاطب انجام می‌شود. این کانال‌ها روزانه هزاران و حتی میلیون‌ها بازدیدکننده دارند که با توجه به موضوع کانال، قابل دسته‌بندی هستند. هم‌چنین تلگرام به تازگی قابلیت Promote مستقیم محتوا را فراهم کرده تا بدون نیاز به مذاکره مستقیم با صاحبان کانال‌ها، محتوای تبلیغاتی در کانال‌های مرتبط نمایش داده شود.

 تبلیغات در شبکه اجتماعی لینکدین

لینکدین یک شبکه اجتماعی تخصصی است که بیشتر کاربران آن را متخصصان، مدیران و صاحبان کسب‌وکارها تشکیل می‌دهند. این شبکه برای کسب‌وکارهای B2B و اثرگذاری بر مدیران و متخصصان کسب‌وکارها بسیار مؤثر است. لینکدین امکانات قابل توجهی را برای هدف‌گیری مخاطبان خاص برمبنای نوع کار، موقعیت جغرافیایی، موقعیت شغلی، تحصیلات و… فراهم می‌کند و علاوه بر نمایش پست‌های تبلیغاتی امکان ارسال محتوای تبلیغاتی به شکل پیام‌های شخصی را نیز در اختیار برندها قرار می‌دهد.

 تبلیغات در شبکه اجتماعی توئیتر

توئیتر یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی عمدتاً متن محور است که در سال‌های اخیر کاربران ایرانی بسیاری را جذب کرده است. برای انتشار تبلیغات در توییتر علاوه بر استفاده از قابلیت Promote و انتشار محتوا در میان سایر توییت‌ها، از طریق همکاری با حساب‌های پرمخاطب و انتشار توییت تبلیغاتی توسط آنان نیز میسر است. توییتر نیز مانند اینستاگرام قابلیت به اشتراک‌گذاری بالایی دارد. توییتر به شدت ترندمحور است و موضوعات به سرعت در آن تغییر می‌کنند، استفاده از هشتگ‌ها در توییتر بسیار رایج است و به همین دلیل استفاده از ترندهای روز و سوار شدن بر موج‌ها اثرگذاری کمپین را به شدت افزایش می‌دهد.

مقاله جذاب دیگر

انواع روش‌های تبلیغات اینترنتی

– تبلیغات در شبکه اجتماعی فیسبوک

فیسبوک زمانی محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در بین ایرانیان بود. امروز این شبکه در داخل ایران مخاطبان کمتری دارد اما همچنان یکی از بهترین شبکه‌ها برای برقراری ارتباط با مخاطبان خارج از کشور است و به همین دلیل برای برندهایی که رویکرد صادرات محور دارند همچنان یکی از گزینه‌های اصلی تبلیغات است. فیسبوک یکی از دقیق‌ترین سیستم‌ها را برای هدف‌گیری مخاطبان براساس علایق و دغدغه‌های آن‌ها دارد. تنوع محتوای قابل انتشار برای تبلیغات نیز از دیگر دلایلی است که این رسانه را برای برندها جذاب می‌کند.

– تبلیغات در شبکه اجتماعی یوتیوب

یوتیوب یک پلتفرم انتشار محتوای ویدیویی است که مخاطبان بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد. تبلیغات در یوتوب به شکل ویدیوهای کوتاه تبلیغاتی که در ابتدا و یا میانه ویدیوهای درخواستی مخاطبان پخش می‌شوند و یا از طریق زیرنویس‌های تبلیغاتی انجام می‌شود. البته قابلیت همکاری با کانال‌های یوتیوب به شکل افیلیت مارکتینگ نیز از دیگر ظرفیت‌های تبلیغاتی این شبکه است. استفاده از سیستم اطلاعاتی گوگل باعث می‌شود یوتیوب در هدف‌گیری مخاطبان مرتبط با هر برند بسیار کارآمد باشد.

دلیل انتخاب پرمون طرح برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

پرمون طرح به دلیل تخصص در زمینه تبلیغات و بهره‌گیری از متخصصان با تجربه در مارکتینگ، پیام تبلیغاتی اثرگذار و متناسب با شخصیت برند شما را خلق می‌کند. شناخت دقیق و فراگیر از فضای شبکه‌های اجتماعی و بسترهای تبلیغاتی آن، بررسی مستمر موضوعات و ترندهای روز، آگاهی از فضای ذهنی مخاطبان این شبکه‌ها، آشنایی دقیق با فعالان این شبکه‌ها و تسلط بر روش‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، به پرمون طرح این امکان را می‌دهد تا کمپین تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی را به نحوی مؤثر، بهینه و ماندگار خلق کند. استفاده از طراحان با تجربه، در کنار متخصصان استراتژی باعث می‌شود کمپین‌های شما، نه تنها در رسیدن به اهداف تعیین شده موفق باشند، بلکه تا مدت‌ها در ذهن مخاطبان به عنوان کمپینی جذاب و اثرگذار، باقی بمانند.

با توجه به آن‌که تعرفه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی نسبت به شرح فعالیت‌ها محاسبه می‌شود، پرمون طرح با خلق کمپین‌هایی که علاوه بر جذب و اثرگذاری، توسط مخاطبان به اشتراک گذاشته می‌شوند، هزینه‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

ثبت سفارش تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

برای سفارش تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی پس از تماس با تیم بازاریابی پرمون طرح لینک فرم بریف برای شما  ارسال می‌شود. پس از تکمیل و ارسال فرم تیم اکانت پرمون طرح با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات تکمیلی را از شما دریافت می‌کنند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، قرار جلسه‌ای با شما هماهنگ می‌شود. پس از شفاف شدن صورت مسئله‌، تیم پرمون‌طرح در خصوص استراتژی اجرای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی تصمیم‌گیری می‌کنند و پیشنهاداتی متناسب با نیاز شما توسط اکانت منیجر پروژه به شما اعلام می‌شود. سپس فرایند ایده‌پردازی و طراحی توسط تیم خلاقیت شروع می‌شود و طرح‌های پیشنهادی در جلسه‌ای برای شما پرزنت می‌شوند. درصورت نیاز به تغییر و اصلاح، طرح‌ها تا ۲ بار ادیت می‌شوند و فایلهای نهایی پس از تأیید به شما تحویل داده می‌شوند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *